donderdag 30 juli 2015

En wie ben ik?

Hallo lieve fitgirls,

Mijn vriendin Jessica had zich al voorgesteld en nu ben ik aan de beurt.
Ik ben dus Jessica en ik ben 19 jaar oud. Ik woon samen met mijn moeder en mijn dieren. Ik ben heel erg gek op dieren en zelf heb ik ook dan vrij veel dieren. Ik leef samen met mijn hondje Chanell, mijn kat Dusty, mijn konijn Floortje, mijn Hamster Gucci en 2 vissen. Op dit moment ga ik mijn laatste jaar in van MBO V. Ik vind het een erg leuke studie en ik weet zeker dat ik verder wil op het HBO.



Wat een deel van mijn leven is: sporten. Ik kan niet zonder sporten. Ik doe aan krachttraining en aan hardlopen en dat bevalt me heel goed. Ik zal er later wat meer over gaan vetellen. Waarom sporten mijn leven is en waarom ik eraan begonnen ben.

Ik heb natuurlijk nog wel wat meer hobby's dan alleen sporten. Ik houd van lezen van boeken. Een boek kan nooit dik genoeg zijn. Ik lees eigenlijk altijd voor het slapen gaan (behalve als ik met mijn vriend slaap, ha-ha). Ik vind veel verschillende boeken leuk om te lezen. Ik ben nu bezig met deel 4 van Harry Potter. Ook heb ik het Achterhuis van Anne Frank gelezen, The fault in our stars, alle delen van Twilight, 50 tinten Grijs en ga zo maar door.
Verder ben ik door Jessica ook helemaal verslaafd geraakt aan series kijken en ik kijk nu fanatiek Pretty little liars. Ik kan er maar geen genoeg van krijgen. Elke aflevering vraagt erom om weer te gaan kijken, want het wordt steeds en steeds maar spannender. Ik ben nog maar net begonnen dus ik ben nog niet zo hel ver met kijken. Ik ben nu net bezig met seizoen 2. Hier komt zeker weten nog een artikel van als ik Pretty little liars helemaal heb afgekeken.

Tijdens mijn studie heb ik sinds kort ook weer werk. Ik werk op mijn oude stage plek de Mytylschool in Haren. Ik vind het werk erg leuk om te doen, zo rol ik ook al een beetje de zorg in + dat ik het erg leuk vind om met kinderen te werken en dat doe ik nu ook natuurlijk! Alleen dit zijn lichamelijke en verstandelijke beperkte kinderen. Ik vind het super leuk als ik daar weer moet gaan werken. Alleen het is een job voor door de weeks. Doordat het een school is heb ik geen vakantie werk of een baantje in het weekend helaas.

Ook heb ik sinds 3 jaar nu een relatie met mijn lieve vriend!







Jullie kunnen ook meer te weten komen via onze Instagram (fashionfitwithjessicas), maar ook via mijn privé account op Instagram (jessicaaaaa_3) en jullie kunnen ons ook nog mailen via: fashionfitwithjessicas@hotmail.com

Heel veel liefs,

Jessica!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten