woensdag 22 juli 2015

Wie ben ik ?

 

Hoi Fashion & Fitlovers!


Vorige week konden jullie onze welkom artikel lezen, maar omdat wij allebei Jessica heten is het lastig om nou te zien wie nou wie is. Er komt van ons allebei een aparte Wie ben ik ?



Ik ben Jessica en ik ben de oudste van de 2, ik ben 20 jaar oud.
En woon in het mooie Groningen ( in een dorpje dan )
Ik woon er Samen met m'n ouders, zusje & 2 kleine hondjes. (Buddy & Woezel )



 
Mijn hobby's heb ik er eigenlijk niet zo heel veel. Winkelen maar welke vrouw houd er nou niet van winkelen ? haha Ik hou er ook van om af en toe leuke dingen te doen met vriendinnen lekker bijkletsen. Hardlopen/Sportschool doe ik ook af en toe. Daarin heb ik een hele verandering in gemaakt en dat is binnenkort te lezen op onze blog! En natuurlijk met onze blog bezig te zijn!
 
Toen ik 2 jaar geleden bij Vmbo diploma haalde vond ik het tijd voor een tijdje iets anders. Ik schreef me uit op school ik solliciteerde en werkte een tijd bij de Action. Maar het laatste jaar was het eigenlijk onmogelijk om werk te vinden, JE BENT TE OUD krijg je te horen.. Om niet weer bijna het hele jaar bij huis te zitten schreef ik me in op Alfa in Groningen. Helaas was er geen voldoende aanmeldingen op die opleiding dat deze niet in September maar in Januari begint. Ik kijk wel heel erg uit naar deze nieuwe uitdaging. Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte.
 
Vorige jaar rond deze tijd leerde ik mijn huidige vriend kennen. We leerde elkaar via vrienden kennen en het klikte eigenlijk gelijk! Inmiddels zijn we bijna een jaar veder en hebben we het heel er leuk samen! 8 Augustus gaan we samen een weekje weg op vakantie waar we heel erg naar uit kijken!
Binnenkort verschijnt er een aparte artikel over onze relatie
 
 
Dit was mijn verhaal, maar als jullie vragen hebben kunnen jullie het natuurlijk altijd gaan vragen!
 
Je kunt ons mailen : fashionfitwithjesscias@Hotmail.com & voeg ons toe op onze Instgram account : www.intsgram.com/fashionfitwithjessicas

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten