woensdag 22 juli 2015

Mijn favoriete make-up!

Hee Fashion & Fitlovers!

Vandaag onze eerste echte artikel! ontzettend spannend en we zijn benieuwd wat jullie er van vinden!


Mijn favoriete make-up producten kunnen wekelijks veranderen, maar deze producten vind ik al een poosje ontzettend mooi en ik gebruik ze bijna dagelijks. Ik laat jou mijn favoriete make-up producten zien van de maand Juli

 
 
 
 
 
 
De Loreal Le Teint Perfect match : 02 Rose Vanilla
 
Deze foundation is al een poosje mijn favoriet elke dag pak ik hem er wel bij.
Mijn huid is heel erg licht dus ik moet eigenlijk altijd de lichtste kleur pakken.
Maar omdat het zomer is word mijn huid en gezicht iets donkere. Niet heel veel maar toch wel wat. Daarom kocht ik hem niet in de lichtste kleur maar in de kleur die erna komt. Ik kocht deze in Duitsland bij de DM en wat een verschil is dat met Nederland. Ik kocht hem voor 9,99 bij de dm. Maar hij is ook gewoon bij de Kruidvat te koop hij is daar allen iets duurder daar kost ie 16,99.
 
 
Mac in de kleur Chatterbox
Rimmel van de Katy Perry collectie, 05
 
 
Lippenstift is toch het mooiste make-up product die er voor mij is. Ik heb er ook heel erg veel en als er een LE komt zit er eigenlijk altijd wel iets voor mij bij.
Als ik ga winkelen met m'n vriend en als ik dan naar de Kruidvat wil dan zegt ie altijd dat ik geen lippenstift mag kopen oeps!
Mac is echt mijn favoriet deze kleur is Chatterbox en echt een juweeltje! Ik wilde al heel lang mac maar vind ze best prijzig, tot op mijn verjaardag toen kreeg ik dan eindelijk mijn eigen MAC. Ik wil hem eigenlijk elke dag wel op, maar aan 1 kant vind ik dat wel zonde straks is ie op.
De lippenstift van Katy Perry vind ik ook heel erg mooi ik draag hem wel 2 keer i de week. De kleur is mooi en hij ruikt ook nog is heel lekker.
 
De lippenstift van Katy Perry kun je kopen bij de winkels van Kruidvat & Trekpleiter! 
 
 
 

 
 
  
 
Catrice Kaviar Gauche. LE
 
Over deze oogschaduw palette heb ik eigenlijk weinig goed gelezen. Maar ik vind hem heel erg mooi en hij kleurt ook nog eens heel goed op mijn ogen. Ik vond hem wel wat prijzig voor Catrice hij koste 8 euro.
Ik weet niet of deze nog te koop is in de winkels van Kruidvat en Trekpleister, want het was een LE.
 
 
Essence Cinderella blush : 01 : So this is love.
 
Deze blush gebruik ik echt dagelijks hij is zo erg mooi. Ik zou het zonde vinden als hij op zo gaan. Toen ik van een vriendin hoorde van deze tijdelijke collectie van Essence wilde ik gelijk deze blush. Hij zag er zo schattig uit. Alleen wit ik niet zeker of hij ook in Nederland zou komen dus ik kocht hem in Duitsland.
Terwijl hij een week later in Nederland te koop was. Als ik de blush op heb is het of ik echt lieve roze wangentjes heb zo leuk! Ik vind het wel heel erg jammer dat het maar een tijdelijke product was. hij is dus helaas niet meer te koop.
Hij koste 3,50 en was de koop bij de Kruidvat en Trekpleister.
 
 
Catrice Absolute Nude Palette.
010 All Nude.
 
Deze palette stond heel lang op m'n ''verlanglijstje'', maar elke keer als ik in de Kruidvat was nam ik hem steeds niet mee. Toen ik Afgelopen april jarig was kreeg ik deze mooie palette eindelijk en sindsdien gebruik ik hem heel erg vaak. Dit zijn echt kleuren die overal bij passen en die je eigenlijk altijd weer pakt. Als je in m'n make-up kastje kijk zie je heel veel van zulke kleuren, ze zijn gewoon heel erg mooi.
Deze palette kost 4,99 en is te koop bij Kruidvat & Trekpleister.
 
 
 
 
 
The Master Perfumer Cherry Bloom N°18 Eau de Toilette
 
Het is eigenlijk geen make-up product maar wel 1 die echt mijn favoriet is!
 
No. 18 Cherry Bloom is een charmante mix van framboos, kersenbloesem en blond hout. Ruikt naar zoet rood fruit. Warm en luxe.
 
Hij is te koop bij de Kruidvat voor 7,99
 
 
 
 
 
Heel veel liefs Jessica
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten