zaterdag 1 augustus 2015

Afgevallen ?

 
 
 
 
Hee lieve Fashionlovers!
 
 
 
 
 

Al bijna een half jaar lang krijg ik elke dag wel een complimentje! Van wat zie je er goed uit en wat ben je veel afgavallen, elke dag maar weer. In het begin was het leuk om te horen maar nu word het wel een beetje eentonig. Als ik nu foto's zie van vorige en van nu zie ik het ook wel het verschil. Ik ben in een jaar tijd ontzettend veel afgevallen en ben er trots op! Toen ik 5 jaar was werd ik geopereerd aan mn blinde darm en sindsdien ben ik aangekomen. Toen ik vorige jaar een relatie kreeg en hij zat op een sportschool ben ik met hem mee gegaan en met succes. De kilo's volgen er af! Hardlopen deed ik ook om de dag! Ik heb zo'n half jaar op de sportschool gezeten, maar doordat m'n vriend lange dagen maakten besloten we een aantal maanden geleden om de stopen met de sportschool. Heel misschien meld ik me in de winter weer aan in de sportschool in de buurt! Doordat ik niet meer sport dacht ik dat de kilo's er zo weer aankwamen, maar gelukkig is dat niet zo! ik zit nog steeds op het zelfde gewicht als 2 maanden geleden. Ik denk dat het komt omdat ik elke ochtend of middag een hele stuk ga lopen en ik let er ook wel op wat ik eet. Snoep,chips,chocolade, patat en koekjes zie je mij bijna nooit meer eten. En weetje ik mis het niet eens! Ik heb wel zalm ontdekt wat ik regelmatig eet, zo lekker!

De linker foto is van 2 maanden terug ongeveer & de rechter is van april 2014!
inmiddels ben ik zo'n 20 kilo kwijt!
 
 

1 opmerking: