dinsdag 4 augustus 2015

Mijn favoriete tv-serie's !

Hoi lieve fashionlovers!


Vandaag een artikel die niks te maken heeft met make-up of sport! Maar over mijn favoriete tv-series. Sommige heb ik helaas al helemaal afgekeken en daar komen geen nieuwe afleveringen van helaas. En soms moet ik een hele lange tijd wachten op een nieuwe seizoen.   Elke dag kijk ik ze wel 1 van m'n favoriete series, en het zijn er een hoop vandaag laat ik ze aan jou zien!

 

Pretty Little lairs!

De eerste serie die ik volgde via het internet.


Pretty Little Liars is een Amerikaanse tienerdrama/mysterie-televisieserie van ABC Family. De serie is gebaseerd op de gelijknamige boekenreeks van Sara Shepard en volgt de levens van vier vriendinnen in het fictieve stadje Rosewood. Aria, Emily, Hanna en Spencer zijn samen met hun Queen Bee Alison onafscheidelijk. Als Alison op een avond plotseling verdwijnt, valt de groep uit elkaar.
Een jaar later ontvangen Aria, Hanna, Spencer en Emily vreemde berichten van iemand die zichzelf 'A' noemt. A weet al hun geheimen en dreigt om hun levens tot een ware hel te maken. Terwijl ze proberen om een zo normaal mogelijk leven te leiden, ontrafelen ze steeds meer over Alisons mysterieuze verdwijning en zetten ze alles op alles om A te ontmaskeren. Inmiddels is het 6de seizoen bezig en weet nog steeds niet wie A is. Volgens bronnen komen we aan het zomer finale erachter! Super spannend!


 
 
 
The Mentalist

The mentalist was de eerste serie ooit die ik volgde, elke aflevering heb ik gezien en ik vond ze allemaal even spannend. de knappe man die elke misdaad op loste!

De "mentalist" waarnaar de titel verwijst is Patrick Jane, (gespeeld door Simon Baker), die als onafhankelijk consulent het California Bureau of Investigation (CBI) adviseert. Jane heeft een opmerkelijke gave om misdaden op te lossen door zijn messcherpe observatievaardigheden te gebruiken. Ondanks dat Patrick het volgen van de protocollen aan zijn laars lapt wordt hij gewaardeerd door zijn collega's. Patrick werkte voorheen bij de televisie als bekend medium, maar nu geeft hij toe dat hij die paranormale gaven heeft geveinsd. Inmiddels is de serie gestopt naar 7 seizoenen.



 
 
 
 
 
 
The Vampire Diaries


De serie over de knappe vampiers Stefan en Damon en hun vriendin Elena. Ik hou van de vampiers  films/series naar Twilight ben ik deze serie gaan volgen en elke seizoen vond ik even leuk en goed.

De serie volgde het leven van Elena Gilbert (Nina Dobrev) in de eerste 6 seizoenen. Zij woonde samen met haar broer Jeremy (Steven R. McQueen) en hun tante Jenna Sommers (Sara Canning), die nadat de ouders van Elena en Jeremy verongelukten, hun voogd werd. Nadat Jeremy en ook later Elena uit de serie verdwenen na seizoen 6, veranderde de focus van de serie naar de twee Salvatore broers (Damon en Stefan).
Voornamelijk speelt de serie zich af in Mystic Falls, Virginia. Een stad met een bovennatuurlijke geschiedenis, sinds de migranten uit New England in de late 19e eeuw zich er hebben gevestigd. Het wachten is nu op het 7de seizoen en het zal denk ik heel anders zijn dan de eerste 6 seizoenen.  Ik ben heel benieuwd!





Hart of dixie !

Hart of dixie is echt een hele leuke seriede snel  pratende New Yorkse dokter Zoe Hart denkt het helemaal voor elkaar te hebben. Ze denkt als pas geslaagde van de medische school aan de slag te kunnen in haar vaders voetsporen als hartchirurg in een ziekenhuis. Al snel blijkt haar droom in het water te vallen en Zoe accepteert een aanbod van een vreemdeling, genaamd dokter Harley Wilkes, om met hem te gaan werken in zijn kleine praktijk in Bluebell in Alabama. Zoe arriveert in het kleine kustplaatsje aan de Golf van Mexico en komt erachter dat Harley inmiddels overleden is en de helft van de praktijk aan haar heeft achtergelaten; blijkens zijn testament. Naar 4 seizoen kwam er een eind het de serie! Gelukkig kunnen we alles nog terug kijken!

 






Once upon a time!

Deze serie volg ik nog maar 1 week, ik hoorde er goeie verhalen over dus ik besloot hem te kijken en ik ben nu al fan!
De reeks is bedacht door schrijvers en producenten Edward Kitsis en Adam Horowitz en gaat over een vervloekt stadje in Maine waar sprookjesfiguren gevangen zitten zonder happy ending. Wie zij werkelijk zijn, weten zij niet. Hun enige hoop is Emma Swan, de dochter van Snow White en Prince Charming. Zij is namelijk de uitverkorene om de vloek te verbreken. Ik ben ontzettend benieuwd naar deze serie en zal hem zeker gaan uitkijken!
 
 
 

 
 
Zijn er nog meer series die ik moet gaan volgen, laat het dan weten bij de reacties!
 
 Veel liefs Jessica
 
 
Of op mijn prive account www.instagram.com/jessicak20_
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten